استقلال نسبت به تعداد میزبانی ها تا پایان فصل، شرایط به مراتب بهتری نسبت به پرسپولیس دارد

استقلال تا پایان فصل ۴ بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می کند اما پرسپولیس ۳ بازی در تهران دارد و ۲ بازی این تیم در ورزشگاه آزادی است.

به گزارش طرفداری، در شرایطی که ۷ هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده استقلال هم اختلاف امتیاز ۶ امتیازی با پرسپولیس دارد و‌ هم از نظر تعداد میزبانی از شرایط بهتری نسبت به اصلی ترین رقیب خود برخوردار است.

بازی فردای پرسپولیس برابر هوادار در تهران برگزار می شود اما چون تیم رضا عنایتی میزبان است، این بازی در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهد شد و بازی این تیم برابر پدیده و‌ پیکان در آزادی برگزار می شود.

البته پرسپولیس در هفته های باقی مانده میزبان سپاهان هم هست ولی چون بازی با حکم کمیته انضباطی باید در زمین بی طرف برگزار شود، قرمزها شانس میزبانی در این بازی را ندارند.

اما از طرف دیگر استقلال در هفته های باقی مانده در ۴ بازی برابر پیکان، پدیده، آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان در تهران بازی می کند که این شانس آبی ها را برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر می کند.

با این شرایط باید دید آیا استقلال از شرایط بهتر خود از نظر میزبانی استفاده می کند یا شرایط به گونه دیگری رقم خواهد خورد.